Monday, December 27, 2010

umah kenduri zam

huhuhuhu..... anak dara n mak dara... tapi yang sowang tuh????
mamat tuh???? huhuhu.... jangan marah ea..
posing baik... punye...

Allahdullilah semuanya dah selamat... akhirnya dapat gak disatuka, seorang demi sorang... our sahabat yang dah kawen... aku tumpang gembira kepada member2 ku yang dah kawen... terutama efa n zam... tak lupa gak wat farhana.... tahniag juga wat dia... dapat gak dia baby... baby boy... lak tuhhhhh... namanye.. muhammad nor furqan... sedapkan nama tuh... hahaha...tinggal berape orang anak gadis pinggitan yang tak kawen agggg.....perghhhh... iqa.. sahabat kami nih nagr cerita .. tengah bahagia sekarang nih???? ngn sape??? aku pun tak tahu huhu.. pe2 pun aku berharap n berdoa... dia n pasangannya bahagia didunia n akhirat.... ;) Aminnnnnnnn... sama2lah kita doakan diewang nih ea... aku gak yang masih membujang ag huhuhu... tak pelah tak jodoh ag huhu... si dia, yang selama nih hanya tinggal kenagan jewlah ;'( die pun nampak gaya mcm lepaskan aku... jew... aku pun dah tak da perasaan pe2 ag wat diri dia... biarlah dah lama kenal selama 5 tahun... akhirnya kami berpisah... aku berdoa agar dia bahagia ngn kehidupan... dia bersama owang tercinta... arrrrrrrrr.... cdih lak nak cerita... tapi sekadar hanya.. share jewlah... tak lebih dari tu... sape aku nak menolak takdir.. Allah..bahawa dia bukan tercipta tuk ku... ermmm cehhh... hahaha ayat pasrah lak beb... pe2 pun aku pasrah lah kehendaknya...k...lah nanti aku cerita ag... sekrang ak nak bagi kowang tengok gambar nih... pe2 tq 4 All our sahabat.. Afiqah,efa n kuarga,zam n her hubby,ziah,alia.. n semualah... tq ea semoga Allah memberkatimu... teman Aminnn